buse12348 Merhaba anneler.Oğlum 7.5 aylık emerek uyuyor.Bugün beşiğine koyduğum an bağırarak ağladı sürekli.Gece uykusuna geçtik ama sadece benimle yatakta uyumak istiyor sizce nedeni nedir ve nasıl beşiğine geri döndürebilirim?
Ygmr1510 buse12348 gece gündüz asla uyku uyumuyor benzer durum bizde de var 7 buçuk aylık kızım geceleri her yarım saate bir ağlıyor kafayı yemek üzereyim
buse12348 elifff94 ilk uykusunda yanımda yatırıyordum gece emmeye kalktıktan sonra beşiğine koyuyordum şu an alıştı atak döneminden dolayı öyle oldu diye düşünüyorum sabırla sürekli denerseniz alışır merak etmeyin