mrvknl omn canım bebeğim emmediği için emzirme hemşiresiyle çalıştım bestlak falan hiç bir işe yaramıyor bende o zaman öğrendim 3 saatte bi 20 bi göğsü 20 dakikada bi göğsünü sağ sür felsefe gelmesede bak dereotu ye ama salatada falan değil sade dereotu yani çiğ çerez tüket bol su dinlenme gibi bi zamanın varsa dinlen birde bakliyat tüketebilirsin 🥰
[silindi] omn bende bir çok şey kullanmıştım bestlak, mamsel still-tea gibi ama bir işe yaramıyorlar tek işe yarayan şey su ve bebeğin emmesi emmiyorsa eğer gece sağım yapmanızı öneririm oğlum 11 aylık olacak hala emiyor ve memeye bağımlı
firstmama Bol su, köy sütü, reyhan şerbeti, duşta tarakla memeyi tarama ve sağım. Bir de nişastalı şeylerden uzak dur süt mısır, mısır nişasta içeren gıdalar tüketmemeye çalış
seyma51 Ne zaman sütümün azaldığını hissetsem dut kurusu kaynatıp içerim her seferinde de faydasını görürüm ❤️
Misafirr Merhaba, kesinlikle iyi uyuduğumda göğsüm dolu uyanıyorum. O da sadece haftasonu eşim evdeyken olabiliyor, haftaiçi uyku yok 😢 Bir de tahin helvası bende aşırı işe yarıyor, bir de rezene çayı.
omn Misafirr aynen bizim de 3 de bi uyanıyo 8 e kadar uyumuyo sonra uyuyo ama ben kaliteli uyku olmuyo cumartesi pazar eşim evde olunca uyuya biliyorum