Mlk39 merhaba 18 ay aşısında aynı durumu yaşıdık oğlum kalemle karalama yaparken hemşiresi göktuğ dedi bakmadı kelimesi var mı dedi bende vardı ama bıraktı dedim beni aile hekimine yolladı ve bir kağıda Otizm den şüphelendim yazdı aile hekimimiz tanıdık Selinay saçmalama 2 yaşına kadar bekle dedi. İçim içimi yedi bende çocuk psikiyatriye randevu aldım ve götürdüm doktor seslendi baktı annene kalemi ver dedi verdi doktor ekran var mı dedi bende vardı dedim ekranı kes uyaran eksikliği var dedi bol bol kitap oku ve sosyalleştir dedi şuan oğlum 22 ay 19 günlük 18 aylıkken bulunduğumuz ilçede engelsiz yaşam merkezi var oraya götürdüm ve denver gelişim testi yaptırdım gelişimi yaşıtlarıyla uyumlu çıktı 19 aylıktan itibaren kelimesi az olduğu için yine bu kurumda bireysel derslere başlattık şuan anne, gel, hav hav,bitti gibi kelimeleri var işaret parmağı ve göz teması başından beri hep vardı bizim ekran çok etkiliyor ekran varsa tamamen kesin inşallah faydasını görürsünüz.