Yorgunmom_ Nurci merhaba postu açan kişi sanırım dağa girmedi ben sorabilir miyim bu yıl gidecek kızım 3 buçuk yaşında biraz bilgi verir misiniz memnunmuydunuz nasıllar ve özellikle tuvalet konusu nasıl
Nurci Yorgunmom_ ben çok memnundum keşke ilkokulu falan olsa da oraya göndersem Tuvalet konusunda kendisi ihtiyacını görüyor olmalı ilk başlarda yardım ederler ama daha sonra çocuk kendisi yapmak zorunda
Dlkuzn Nurci 3 yaşındaki çocuk kakasını yapıp poposunu nasıl temizleyip ellerini yıkayarak çıkabilir her lavabo ihtiyacında merak ediyorum hani çocuk ya suyla oynar üstünü ıslar içmek bile isteyebilir oyun olsun diye bende göndericem gibi görünüyor ama bu konuda biraz güvenemiyorum
Canparcam_ neslhnalbyrk Benim kızımda 5 yaşında bu sene yuvamız istanbul’a gidecek geçen hafta arayıp sordum 8 Eylül’de açılacak 1 hafta oryantasyon süreci olacakmış sabah 08.30 öğlen 12.30 arası diye bilgi verildi bana zaten mail gönderilecekmiş bizlere.
Merhaba05 Canparcam_ yuvamız istanbulun hangi şubesi bu acaba? Bende başvurdum kayıt hakkı kazandım ama sabah 8.30 akşam 5 dediler başka bi seçenekte yok dediler o yüzden gönderemedim çünkü 3 yaşında oğlum bu kadar saat çok fazla.
Canparcam_ Karaaslan2 Bende merak ediyorum ama çevremde gönderenler var çok memnun olduklarını söylediler
Canparcam_ Merhaba05 Gaziosmanpaşa Mevlana çem bizimki. Bizimde sabah 8 buçuk akşam 5 ama ilk hafta oryantasyon oluyor yani alışma süresi o yüzden ilk hafta sabah 8 bucuk öğlen 12.30 ’a kadar olacakmış sonra normal saat dilimine dönüş yapacaklar.
Karaaslan2 Dlkuzn valla bunu baslayinca bence net anlicaz cunku uzaktaan izlicek halleri yok suyla oynarlsr .
Nurci Dlkuzn öğretmen tuvalet dışında bekliyor merak etmeyin sadece tuvaletin içine girmiyorlar mahremiyet açısından nasıl temizlemesi gerektiğini anlatıyorlar kapı arkasından mesela
Canparcam_ Arimayaa Aylık 5 bin kırtasiye masrafını bilmiyorum okul açılınca liste verecekler sanırım. Suluk ve panduf istediler şimdilik.