7 ay 20 günlük bir oğlum var rahat 1 buçuk aydır öksürüğü var ilk götürdüğümde hırıltılıydı hava ve antibiyotik verildi daha sonra grip oldu üstüne öksürüğü kaldı kuru öksürüktü şimdi nefesini kesicek gibi ne yaptıysam olmadı öksürük şurupları ballı ıhlamur zeytinyağı masajı yapıp sıcak havlu koydum yok gitmiyo bu öksürük birde geceleri uykusunuda bölüyo aynı öksürük bendede var ben baş ederimde oğlumun bu öksürüğüne bir çare bulamadım 😒