Kızlar işsizlik maaşı alanlar nasıl aldınız doğum iznim bitti çalışmayı düşünmüyorum ama işsizlik maaşı almak istiyorum iş yeri de tazminat vermemek için kovmaz. Nasıl bir yol izleyebilirim. Kod 3 le çıkarsınlar diyenler olmuş ama googleda kod 3le çıkış olursa alamaz yazıyor. Bilgis olan var mı