Benim oğlum 10 aylıkken dizmeye başlamıştı ama ben öğretemedim bakıcısı öğretmişti. Ben hep önüne koyup bak diz böyle filan anlatıyordum yapamıyordu. Bakıcısı çocuğun ellerinden tutup defalarca çocuğa üst üste dizdirdi böyle sanki çocuk kendisi yapıyormuş gibi işte alkışlar şarkılar filan. En sonunda öğrendi.
Öğretme tekniği çok önemli bence. Oğlum bir çok şeyi benden öğrenmiyor bakıcısından öğreniyor.