mihni iki hafta önce kızımı da kedi tırmaladı hemde sitemizin kedisi belediye tarafından aşılanıyor kedi ama yine de riske atmayıp 1 saat içinde hemen acile gittik ve doktor çok önemsedi hemen ilk dozunu vurdu 0.,3.,7. Ve 14.gün olmak üzere 4 tane aşıaı var salı günü 4.dozu yaptıracağız. Hatta hastanenin kuduz birimine yönlendirdi doktor orda da kedinin bilgilerini ve adresi aldılar veteriner hekimleri gidip kontrol etcekmiş kediyi. Bu kadar önemseyeceklerini hiç düşünmemiştim doktor da riske atmaya hiç gerek yok ç0nkü kuduzun geri dönüşü yok dedi. Lütfen ihmal etmeyin