Bade38 tubatuba58 Nişanlılık süreci birbirini daha iyi tanıma fırsatıdir siz fırsatı bulmuş ama susmussunuz o zaman ayrılıp yoluna baksaydin keşke
starwomen tubatuba58 Siz sineye çektikçe daha da cesaretlenmiş eşiniz. Nişanlıyken belli etmiş aslında. Geçin karşısına net bir şekilde konuşun. Boşan ya da Boşanma diyemem ama iyi bir ayarı hak ediyor
fdn25 tubatuba58 Böyle sütü bozukları nerden buluyorsunuz anlamıyorum. Hadi buldun beşer şaşar demişler. Bacım nişanlılıktada adam ben sapığım diye bas bas bağırmış hayır neyi bekledin yani yazık değil mi sana