Hanımlar cuma günü aşı olduk. Cumartesi gündüz ateş çıkmaya başladı. Dün akşam 40 oldu acile gittik. Şurup içirip yolladılar. Bügünde ateş 38 geçmedi ama çok huzursuz nefes almada güçlük çekiyor kusuyor bacaklarında kollarında döküntü tarzı mınık mınık sıvılceler çıktı. Yarın çocuk doktoruna randevu aldım. Sabah nasıl olucak bilmiyorum korkuyorum. Başına gelen varmı