Kızım 27 aylık. Tek tek kelimelerde hiç sıkıntı yok ilk duydugu kelimeyi bile taklit eder.ama cümle kurmuyor. Bu aylarda normal mi. Bana sanki geç kaldık gibi geliyor. Ekran TV izliyor bu ara biraz fazla izledi . Acaba etkiliyor mu? Allah korusun bı hastalık mı var diye kafaya da taktım bu ara ama çok şükür göz teması var adına tepki verir tek tek kelimeleri arka arkaya söylüyor yeni kelime öğreniyor..bir de yaşıtı küçük çocuk yok çevremizde tüm gün benimle. Kitap da okuyoruz konusurum da sürekli ne yapabilirim başka? Bu arada sıfır ekrana geçicez inşallah