Merhaba arkadaşlar kızım eylül 18 de 3 yaşına giriyor ve hala tam anlamıyla konuşamıyor algısı ile ilgili bir problemimiz yok herseyi anliyor anlatiyor ama konuşmuyor kelimeleri hemen hemen 90 100 kelimesi var hani mesela cümle olarak anne gel mama ye vs diyor bu şekilde cümle kuruyor ama hep bildiği kelimeler ile cümle kuruyor uzun süredir yeni kelime eklemiyor üstüne sizin çocuklarınız ne durumda sizce ne yapmalıyım desteklemek için üzülüyorum artik kendimi suçlar oldum