Divayorgunxx son yıllarda her yerde yangın çıkıyor hala uçak bile almamışlar. Sanki bilinçli yakılır gibi,Bursa’da su tasiyan taker devrilmiş 3 kişi ölmüş. Devletin parasını çar cur edip de bu ormanlara bı tedbir almayanlara,yakanlara allah belasını yagdirsin.