Kontakay Kızlar 1 aydır uzun süredir uyku eğitimini araştırıyorum cesaret edip dün gece denedim ama katıla katıla ağlıyor hepsini denedim yatır kaldır şarkı söyledm pış pış pat kesinlikle uyumuyor artık tükendim kucağımda uyuyor ve benimle uyuyor sadece eğer yatağına koyarsam tek başına yine ağlıyor en fazla yarım saat tek başına yatıyor ben olursam uzun yatıyor napıcam ben öneriniz var mı 5 ay 7 günlük bu arada
ikos58 Kontakay benım yatagıma yatıyoruz gece lambamız acık uyku arkadasını verıyorum nınnı acıyorum saclarını oksuyorum uyuyor bazen emerken uyuyor Ama uykusu gelmeden bunu yapmıyorum
gizemuakkaya Kontakay bence denemeye devam edin. Bu konuda bir sürü kitaplar var. İnstagramdan uyku meleğini takip edin. Kim west metodunu araştırın mutlaka. Bir kaç gün sabırla uyku düzeni oluşur merak etmeyin
Kontakay [bilinmeyen] ayaktada sallanmıyor emzirme koltuğumuz var sallanan orda ona şarkı söylicem öyle 😂 malesef tek ben yatırabiliyorum bu yüzden
Eminetavsan Serimzrk benimki de öyle yatıyo Bi de dudaklarım kulağında olacak öyle dalıyo 😂alem cocuk yaa
Eminetavsan Serimzrk Bi şey fısıldamıyorum sadece öpüyorum kulağını, 😊 oyy bak çok özledim şimdi gidip Bi daha öpücem (yalnız uyutmak 1 saatimi aldı 😂😂)