babyisleeping Kızlar bebeğim 5.5 aylık, yaklaşık 15 gündür tadımlara başladık doktor önerisiyle ama ne versem öğürüyor ağzından çıkarıyor patates, havuç, kabak, yoğurt denedik şimdiye kadar hepsini öğürdü ay napacağım ben hep böyle mi gidecek neden böyle yapıyor
aysegul_my babyisleeping henüz çok küçük 😊 tabiki normal böyle yapması böyle yapan bebekler kadar çok iştahlı yiyen ağzından tükürmeyip öğürmeyen bebeklerde var ama böyle süt harici bişi olduğu için hemen alışamayip reddetmeleri çok normal kızımda öyleydi ne versem öğürür tükürürdu bende ısrarla şarkılar söyleyerek oyuncaklar kepçeler kaşıklar koyarak önüne oyalanarak yedirdim hatta cignemiyordu bile çiğnemeden yutuyordu herşeyi öyle reddetme yani 😅 sonra biraz büyüdükçe ben 7 aylık olurken falan eline pankek yapıp veya krep üzerine pekmez sürerek falan önüne koyuyordum sonra yuvarlak meyveler koyup kendi keşfedip yemesini istiyordum öyle yaparken kendisi bisiler yemeye başladıkça daha çok sevdi bişiler yemeyi bianda olmadı ama tabi 10 ayına kadar zorla yedirirdim ama önüne koyardım bişiler oda yerdi bende yedirirdim öyle ilerliyor ama hemen alışmiyor tabiki 😊🙏
babyisleeping kivancege allah yardımcımızz olsun hepimizin çok hevesliydim bu ek gıda olaylarına ama biraz soğudum ya açıkcası inşallah sizinki sever🥲
babyisleeping aysegul_my 15 günde yıprandım gerçekten 🤣 çok hevesliydim ek gıdaya ama biraz soğudum açıkcası tabi bide ilk bebeğim pek bir bilgim yok bende onunla birlikte öğreniyorum. Kaşıkla ağzına sebzeyi verip sonra emzik veriyorum öylelikle emiyor yutuyor yoksa yutmuyor direkt çıkarıyor bazı bebeklere bakıyorum yemek için deliriyolar resmen benimki böyle yapınca acaba diyorum iştahsız mı olacak
aysegul_my babyisleeping bunu bilemeyiz onu döndürmek senin elinde ama böyle yapma bence her kaşığın peşinden emzik olmaz ki çok zor olur cidden 😊 biraz tatlı şeyler falan da dene bakalım o çıkardıkça geri vericeksin hayır mama nam nam bak böyle cigniceksin imm çok güzel mama falan diye sürekli göster veya eline oyuncak ver silikon kepçeler falan ver
kivancege babyisleeping 2 çay kaşığı kadar verdim ama sevdi mi sevmedi mi anlamadım Yüzünü ekşitti önce Verdikten 15 dakika sonra da kustu
babyisleeping aysegul_my ay yapıyorum yapmaz mıyım onun karşısında çiğneme hareketi yapmaktan çene kaslarım gelişti resmen ama yok ne versem öğürüyor. Sebzeler bitmeden tatlı meyvelere geçmeyeceğim bu sefer sebzeleri hiç istemez tatlı bişeylerin tadını alırsa. Havuç zaten tatlı onu da öğürüyor tatta sıkıntı yok bence ama katı gıdaya hazır değil henüz belki bilmiyorum ki ya 15 gün sonra kontrolde doktoruyla bir konuşacağım bu durumu
aysegul_my babyisleeping şimdi sadece tatması lazım böyle 3 kaşık 4 kaşık yemez hani tadina baksın bı kaşık iki kaşık yesin yeter 😊 benim oğlum çok severek yiyen bir bebekti ilk çocuğum kızım ikinci çocuğum ağzını açmazdi binbir şekle girerdim ama zorlamazdim illa yiyecek bundan demezdim çok kez yemek istemiyorsan yeme diyerek kaldırmışımdir valla sonradan alışıyorlar kızım şuan 21 aylık olmak üzere maşallah 15 kiloya yakın çok severek yiyor herşeyi
drystr @aysegul_my annesi daha yolun başındasınız yeni yeni adapte olmaya çalışıyor zamanla alışır ama her kaşıktan sonra emzik olmaz yani alışır hem sizide zorlar arkadaşta yazmış zaten sizde ağzınızda bir şey varmış gibi çiğneyin çok güzel mama yemek vs diyerek sevdirmeye çalışın birde ağzına zorla tıkıştırmayın ne kadar zorlarsanız o kadar zorlaşır ve yemeyi red eder arkadaşlarımdan şahit oldum yapın bi iki kaşıkta olsa yerse yeterli ki daha tadım aşamasında zaten
babyisleeping aysegul_my oy maşallah ona evet bende zorlamıyorum soğutmamak için inşallah düzelir diyeyim 🥰
acelya16 Ay aynı durum cidden ne yapacağımı şaşırıyorum öğürüyor neversem bugün havuç püresi yaptım yoğurtla verdim hani o tatlı belki onu yer diye ama yok
babyisleeping acelya16 havuçtan bende çok ümitliydim tatlı diye ama aynı durum ne versem öğürüyor inşallah alışırlar ya yoksa işimiz zor valla