melikee122 Bebeğim 11 aylık oldu ama hala sadece çorba içirebiliyorum eline verdiğim zaman asla ama asla yemiyor ağzına alıp tükürüyor yada eliyle ezip sıkıp atıyor hep çorba çorba nereye kadar nasıl alıştıracağım ben ya 😔çok üzülüyorum
yaren1106 melikee122 rn baştan beri pütürlü yedirmeye çalıştım ama ya püreli yada çorba içiyor onun dışında yok yemez ama çikolata felan görsün hemen ısırır tabi azıcık 😃
melikee122 momas aslında hayır pütürlü verdim blw uyguladım ve dişleri yok ondan heralde dedim ama zaman geçtikçe bu iş hem üzmeye hem canımı sıkmaya başladı
gger 7 aylıktı pütürlü olacak şekilde vermeye çalıştım hep önüne koyduk mıncırdı bazen ağzına götürdü falan blw ilerledim şimdii herşeyi yiyor. Bir yerden sonra yiyorlar merak etmeyin. Dişleri cıktıkça çiğnemeyide öğreniyorlar minikler :)