Aselinannesiii1903 benim doktorum o yastıklar hiç bir işe yaramıyor herşey yapısal , ayrıca o yastıklar hiç güvenli değil dedi. Benim doğumum çok zor ve müdahaleli bir doğumdu bebeğimin tepesi yamulmuştu ve uzamıştı ve hep başını düz çevirerek yatardı açıkçası o kadar dikkat edememe rağmen şuan beş aylık ve şükürler olsun ki düzeldi yani bencede yapısal ailede böyle kafa yapısı yoksa sizin bebeğinizde düzelir zamanla