Merhaba hanımlar şuanki durumu bildirmek istiyorum oğlum en son dün gece uyumadan önce emdi gece meme için uyandı şu verdim uyudu hemen üstelemedi bugün de sadece iki defa istedi eline bişeyler verip oyaladım yani dün geceden beri hiç emmedi. Oğlum şuan 20 aylık ve ben 10 haftalık hamileyim. 3 gün sonra da oğlumun fıtık ameliyatı ve sünneti olacak. Sütten kesmeyi düşünüyordum ama benim için biraz ani oldu sanki en azından ameliyatı atlatalım diyordum. Kızlar çok uzattım sorum şu sizce böyle devam edip keseyim mi yoksa ameliyatı bekleyeyim mi? Ameliyatı beklememin sebebi de ağrısı ağlaması olursa memeyle sakinleştiririm diyordum kafam karıştı fikirlerinize ihtiyacım var 🌸