ketadenesha Merhaba, bebeğim 9 aylık. Havalar malum anormal sıcak, çocuğu nasıl uyutacağımı şaşırdım. Evde klima var fakat salondan çocuğun odasına etki etmiyor. Salonda yerlerde yatıyorum. Sürekli klima açık olsa o da tedirgin ediyor. Kendi yatağında bir türlü yatıramadım havalar ısındığından beri çocuk yerde yatıyor. O kadar sık uyanıyor kş artık kaç defa kalktım kaç dk uyudum hatırlamıyorum. Belim sırtım ağrıdan mahvoldu. Sürekli çocuk uyutmaya çalışmak psikolojik olarak da aşırı yoruyor. Çok bunaldım. Siz uyku konusunda neler yapıyorsunuz bu havalarda
mondecaidensecmeler ketadenesha gündüz klimalı odada salonda yatırıyorum gece klimayı düşürüp yatak odasına geçiyoruz kapılar açık oraya geliyor soğukluk öyle yatıyoruz
starwomen ketadenesha O aylarda odasına vantilatör koyarak çözüm bulmuştum. Dediğiniz gibi çok sık uyanıyordu birde başka odada yatmak istemiyordu öylelikle düzene girmişti
aydint 10 aylık kızım, salona yer yatağı yaptım hep beraber ferah ferah yatıyoruz, yatak odam doğu sabah eriyerek uyanıyoduk son birkaç gündür hem kızıma hem kendimize bulduğum çözüm bu,salon batıya bakıyor o yüzden sabah serin oluyo diğer yerlere göre
arzuapo aydint ben yaza girdigimden beri yatağı bıraktım çok sıcak uyulmuor yatakta yer yatağı yapmışım valla bende
ketadenesha cokbilmismom beşiğinin olduğu odaya klima etki etmiyor. Kanepeden de düşer diye korktuğum için yer yatağında yatırıyorum
cokbilmismom ketadenesha kanepeye yatırın önüne sandalye koyun veya tekli koltuğu önüne doğru çekip yere yastık koyun ben o şekilde yapıyorum düşmesine alan kalmıyor yazık yerde çok zor olur ya
lagerthaa Valla biz yatak odasında cam açık uyuyoruz camlar yere kadar püfür püfür esiyor üstünede sadece zıbın giydiriyorum bide Müslin örtüsü var ama tabikide 100 kere üstü açılıyor umarım üşütmez. Bişey olmaz değil mi kızlar 🥲
cokbilmismom lagerthaa valla bende yaz başından beri çocuğun üstünü ortulu görmedim bir şey olmaz korkmayın
mbabygirlm cokbilmismom ben kanepede kızım beşikte yatıyordu gece yanıma emzirmek için aldım bir anlık dönmeye 2 kere düştü. Bende bugün yer yatağı yapacağım valla
sevinctt Bende bu hafta salona taşındım. Çocuk uyuyamıyor uyusa kan ter içinde kalıyor. Klimanın altında serin serin yatıyoruz. İlk gün bnde yerde yatayımm dedim yok her yerim ağrıdı sonra koltuğa geçtim . Şimdi gündüz de salonda uyutuyorum. 🤦♀️🤷♀️ uyku düzeni diye bir şey kalmadı.
meeerve @ketadenesha salona beşiğini getirdik klima var hepimiz orda uyuyoruz yoksa uyumak mümkün değil 🥵
meeerve Soğuk beşiğe hiç gelmiyor biri bir uçta biri diğer uçta o yüzden üstü açık yatıyor şükür bir şey olmadı bugüne kadar
sarpiskonunannesi Salonda klimayı dry moduna alarak 25 derece sabit hep beraber öyle yatıyoruz. Önceden klimayı çok düşük derece yapıp yatak odasını serinletiyorduk ama bu seferde odaya hapis gibi yaşanıyor. Psikolojik olarakta etkilemeye başlayınca tüm kapılar açık bu şekilde çözüm bulduk. Oğlumada mutlaka uzun kollu çorap giydiriyorum Allaha emanet artık
rachelgreen_ ketadenesha beşiğini klimanın olduğu odaya taşıdık babasıyla ben de orda yatıyoruz kendinize de rahat bir yer yatağı edinebilirsiniz klima da sürekli açık ama en uzağında oluyor beşiği sleep modunda yüksek derecede çalışıyor öyle olunca çarpmıyor üşütmüyor hiç