yavruaslanlar anneann arkadasım getiriyor durumları cok cok iyi sıfır gibi arabalar sağolsun niye alınmasın ki..
Birdunyabircennetannesiii Kıyafet ikinci el sitesinden etiketli olanlardan aldım Oyuncak 2. El aldım alırım da
BebitomveAnnesi anneann kıyafet almıyorum ama oyuncak gibi şeyleri alıyorum. Sıfırdan daha uygun fiyata geliyor.
Esoz1110 anneann Oto koltuğu aldım ben alırımda temizse dedikleriniz önceden olsa almam diyordum da fikrim değişti
zynprvlfsn anneann Benim 3 çocuğum var , 1 ve 2 numaralı kızlarım büyüdü onlara 2.el ürün almıyorum ama şu an bebeğime alıyorum. Hızlı büyüyor çünkü, birde çocuğun yediği helal giydiği haram derler ☺️☺️ alt üst takım parasına çok güzel ve temiz parçalar alıyorum. ⅔ yaşına gelene kadar alırım sanırım.
cokbilmismom anneann oyuncak falan alırım ama kıyafet almam uygun fiyatlı satan magazadan sıfır alırım daha iyi. Zaten ikinci el uygulamalarinda da ucuz satmıyorlar bide kargo parası var. Günlük evde giyeceği şeyleri ben e bebek ve civilden alıyorum zıbınları falan hem ucuz hemde sıfır. Hatta sosyete pazarında parça 50 liradan çok şey aldım taş gibi giyeceği 2 3 ay zaten hemen küçülüyor
210624 anneann aldım almaya da devam ediyorum . Komşum kıyafet vermişti tertemiz , oyumcak aldim 2. El , dayım vermişti bayağı oyuncak , şuan bende olan oyuncak ve kiyafetlerin çoğu 2. El , çokta memnunum
Oglumunannesiyim__ anneann aldım alıyorum ve satıyorum da dolap uygulamasından yıkadıktan sonra ne gibi sorun olacak ki
ikimelekannesi_ anneann internetten hiç almadım ama yakın çevremde temiz düzgün güzel şeyler verdiyseler hepsini kabul ettim kullanıyorum
aptallarsizii anneann oyuncak almadım ama alabilirm ama kıyafet asla almam hoş büyükte konuşmak istemiyorum ama tanımadığım insanların kıyafetlerini almam yani