hatixeay aynısıydı her bebek 30 cc içerdi 60 cc hatta 10 günlükken 90 cc içmişliği bile oluyordu, doymadığı sürece uykuya da dalamıyordu. Tazyikli gelen mama da hoşuna gidiyordu ki bir çok bebek sevmez. O löp löp içiyordu. Bir süre sonra memeden yavaş akan süt yerine bol bol gelen biber onu istemeye, meme emerken sinirlenmeye başladı. Baktım bu gidişle memeyi reddecek yavaş yavaş mamayı bırakmaya sürekli memede tutmaya başladım mamayı vermedim, çişli bez sayısı azalmadı, kilo alımı da devam etti, demek ki mamaya gerek yokmuş dedim.