CuteBadesMama bossmomm sıcaktan isilik olmuş gibi duruyor ama gözlemleyip doktoruna da mutlaka sorun. Giydiği zıbınların muhakkak pamuk olmasına dikkat edin. Bazılarında yoğunluk pamuk olsada polyesterle karıştırabiliyorlar.
bossmomm CuteBadesMama ayy teşekkür ederim umarım mühim bişey değildir doktorumuz yok ama yarın bir sağlık ocağına götüreceğim
bossmomm Taftafgiller bende genellikle hep zıbın giydiriyorum ama gerçekten havalar çok sıcak ondan etkilenmiş yavrum