Caglaykut neden geç kaldığınızı düşünüyorsunuz benim kızımda 2,5 yaşında bir ay oldu bıraktıralı. 1 hafta kaçamaksız bitirdik. Etrafımdan hep halıyı kaldırıyorsun her yere örtü seriyorsun gibi şeyler duyuyordum hiç öyle olmadık. Bilincinde olduğu için kolayca hallettik.