Ay hep duyardım bu yaprak dökümünü ama hep çok uzun diye üşenirdim ay geçen başladım bırakamıyorum sürekli izlemek istiyorum tabi çocuktan zamanım olmuyor ama iş yaparken de arkadan açık olıyır uyuturken yada uyuyunca hep bakıyorum aramızda varmı yeni başlayan ay biri beni bu bataktan kurtarsın