Selam canim , Ben oğrenciyim okulum Bakü'de , benim memleketten baküye kadar 8 saat .
Bebeğim de 47 günlük .
Şimdi ben 2 gün öncə yolculuga çiktim hem de otobusle .
Bebeği emziriyorsan şanslısın .
Bir sorun olmaz , bizde olmadı .
Hava değisimi filan da bir şey yapmadı .