Canım karanlıkta yatırmaya alıştır. Beşiğine sevdiği bir oyuncak koy, ben de gece emzirmelerini azaltmaya başladım. 11 aylığız, saat başı emiyordu. Beşiğine uyku arkadaşı koydum, emzirip yatırıyorum. İlk gün 2-3 defa uyandı. Ama inat edip almadım. 5 dk mızıldadı kendi kendine oyuncakla oynarken uyudu kaldı. 2. gün 2 kere uyandı. Yine almadım. Oynadı daldı uykuya. 2 buçukta uyandı meme meme diye bağırınca acıktığını anladım emzirdim yatırdım. 5 buçuğa kadar uyanmadı. Sonra emzirdim sabaha kadar kesintisiz uyudu. Şimdi sadece 2 kere uyanıyor. Arada uyandığı olursa kendi kendine uyuyo. Önemli olan odanın tamamen karanlık olması ve senin kararlı olman. Gün içinde tam doyduğundan da emin olmalısın.