alexab melisahera 4 aslında onun çok basit bir yöntemi var. Biberonun bi tarafında 1-23-4 yazıyor bir tarafında cc kaç ölçek 1 - 30, 2-60, 3-90, 4-120 gibi. Ordan anlarsınız.
Okaymam melisahera bu biberonla değil mama ölçüsü ile alakalı 😇 ben aptamil kullanıyordum 1 ölçek 30ml di hepsi de aynıdır sanırım