busecik33 Arkadaşlar ben 10 gün önce dogum yaptim jiletle temizliyordum ebem bana 15 gün bisey sürme dedi yarın doktor kontrolüm var kendimden tiksindim benle aynı sorunu yaşayan varmi
hazale966 busecik33 jilette bi sıkıntı olmaz bence üstten alsan bile yeter bilemedim ben sezeryan oldugum icin normalde farklıdır belki
cnhavva busecik33 bende dogumdan sonda uzadikca aldim sadece dikis olan yere cok dokunmadim etrafindan aldim jilet kullandim bu arada 3 bicakli olanlardan tek seferde alip geciyo zaten dikisine dokundurmadikca bisey olmaz bence sadece enfeksiyon kapmasin dikkat et
Deletedmom_289 busecik33 o zaman canım bekle biraz daha eğer çok uzadıysa makasla kısatanilirsin ama jileti hemen vurma canım doktora gözükmeden