Perşembe sağlık ocağı kontrolü vardı suan 7 ay 8 günlük 20-30 dk tek başına oturuyor bazen düşüyor öne doğru egılıyor kafası ama genel olarak 2-3 gündür gözle görülür sekılde oturuyor. sağlık ocağı hemşire dedıkı hıc dusmemesı lazım desteksıx oturma öyle olmuyor dıye. Doktorunuz ne dedı bu duruma dedı, 1 hafta önce doktorumuz bakmıştı 9 aya kadar desteksız oturur dedı ama suan oturuyor zaten böyle bısey degıl mı 40 dkdır hıc düşmeden oturdu bır kaç kere egıldı toparladı kendını oturmaya devam ettı