Geçen hafta sol göggümde süt birikmesinden dolayı 40 derece ye kadar ateşim 2 gün devam etti antibiyotik tedavisi sürekli sağma işlemiyle sol göğüsüm düzeldi . Daha antibiyotiğim bile bitmeden bu kezde sağ göğüsüm taş gibi oldu antibiyotik içtiğim için henüz ateşim vs yok ama yarın antibiyotik bitiyor . Sürekli sağım yapıyorum bebeği emziriyorum gerçekten başka hiç bir aktivitem yok çok bunaldım ona rağmen birde böyle olması moralimi çok bozuyor 😔 ne yapmalıyım önerisi olan var mı ?