Meri-Mel
İnan bana sigara içmiyor olsaydım derdim ki buna mı ya zorlanıyor ne işe yarıyor derdim de işte bu iğrenç şeye bulaşınca anlıyor insan
Sigara içmemek gerçekten bir lüks kesinlikle katılıyorum çünkü bırakması aşırı zor
Şimdiden sıkıştırdı mesela
Yarım saatim var yeme içmeyi keseceğim gel diyorum eşime son kez içeyim ama yok o da inatlaştı
Oğlum annemlerde çok güzel bakarlar biliyorum ama zaten aklım onda yarının stresi de var 🤦