Kızlar 3. Yıla giriş yapmaktayız hormonlu ria ile ve 34 gündür kanamam var primolut 5 mg kullanıyorum 8.günüm hala kanamam kesilmedi şuandada sol kasığımda bir ağrı var nefesim kesiliyor belime ve diz kapaklarım kadar vuruyor ağrı bu durumu yaşayan varmı ne yaşıyorum bilmiyorum