57 günlük bebeğim biberon yüzünden meme reddi yaşıyoruz gün içerisinde sağım yapıyorum ama sadece 70 cc çıkıyor sol göğsümden neredeyse hiç gelmiyor . nasıl artırabilirim sütümü yada meme reddini aşabilirmiyim denedim aslında ama ağlamaktan mahvoluyor tutmuyor memeyi dayanamayıp tekrardan biberon veriyorum nasıl atlatıcam bu durumu