aslihanfindik Doğum yapalım 17 gün oldu dikişlerim de var kaç gündür inanılmaz kabızım ıkınamıyorum dikişlerimden korkuyorum neler neler yiyorum kayısı hoşafı kefir zeytinyağı su kuru incir ama hiç fayda yok yaşayan oldu mu hormonlardan dolayı diyor internette
kaanasilinannesi aslihanfindik 3 ay oldu sezeryan doğum yapalı hala kabızım ne yiyosam yinede düzene girmiyo suruplar bile fayda etmedi sırf bu yüzden kiloda veremiyo insan bol da su içiyorum ama yok yani bünye meselesi zamanla düzelir inşallah 😥
dygskerem aslihanfindik sezeryan olduktan sonra katı yiyecekler tüketmemek gerekiyor ben bi iki hafta yememiştim çok acıyor yoksa doktorum da yeme demişti 1 hafta kabız da olmadım taze kayısıyı kaynatıp içtim yada ilaç alın en iyisi
kedili1anne aslihanfindik Geliyor canım Çok kötüysen 2 kaşık iç 1-2 saate çıkarsın 1 kaşıkta biraz daha uzun sürüyor
aslihanfindik dygskerem normal doğum yaptım makata doğru dikişlerim var tamamen sıvı beslenmeye geçecem artık
dygskerem aslihanfindik dikişler var deyince sezeryan sandım niye o kadar dikişiniz oldu peki kesi mi atıldı yoksa yırtıldımı
aslihanfindik dygskerem hem kesi atıldı hem yırtıldı neden bu kadar yırtık oldu ben de bilmiyorum yanlış ıkındım sanırım