hasan033 arzumu hiç beğenmiyorum, Karaca da elektronikleri çok kaliteli yapamıyo bence tabak ve çeyiz ürünleri mutfak ürünleri güzel ama elektronikte kaliteli olması lazım , bende karacanın tost makinesi ve çay makinesi var bi sorun yaşamadım henüz ama çok da kaliteli değil belli yani..philips Arçelik Beko Siemens Bosch gibi değil Karaca arzum..
He bunlara bütçe ayıramam dersen rossmanda alman malı el blendırı var ama sadece blendır yani robotu yok , ondan da almıştım ben baya güçlü motoru filan iyi eziyo yani ondan memnun kaldım