Uffsananebeslk 4 gündür her gün aynı saatte elektrik kesilmeye başladı. Bugün ikinci kez gitti artık kafayı yicem. Elektrik arızayı arıyorum açan yok bugün bi de pazar. Neden her gün özellikle aynı saatte elektrik kesiliyor ya bilgisi olan var mı
betul97_ Uffsananebeslk Kartepe durum hep aynı o kadar kavgalar etti ki eşim trafo çalışması var 2 ay sabredin diyorlar. Bu sıcaklarda neyin sabrı ben bilmiyorjm
Uffsananebeslk betul97_ neee 2 ay mı. Yuh artık ya. Bari sayfasına filan yazsaymış bu nedir sürekli her gün gidiyor baktım normal değil bi sorayım burdan belki bilen cıkar dedim. Kaçmak lazım buralardan bugün ikinci kez gitti yarın üçüncüye gider sonra bi bakmışsın bütün gün elektrik yok öf ya
betul97_ Uffsananebeslk Çarşambadan beri gidiyor bende çarşamba kendi ailemin yanına gittim kalmaya dün geldim elektrikler yok ya havalarda öyle sıcak ki hiç çekilmiyor