AtesPerisi Bebeğim 40 günlük ateşi 37.9 37.6 37.8 arası düşüp çıkıyo antibiyotik şuruplara iğnelere rağmen düşmedi hiç bir haftayı geçti şuan acile gitsem bakarlarmı hani serum falan takarlarmı
Kaardelen AtesPerisi Bebeğiniz 40 günlük olduğu için bence direk doktora götürün. Hastane de en azından rahat olursunuz Allah korusun ateş basite alınacak bir şey değil. Hani şöyle biraz büyük olsa kontrol altında tutun yükselirse götürün derdim ama çok küçük daha ne olur ne olmaz 🥹
AtesPerisi Kaardelen canım kaç tane doktora götürdük en son özele de gittik beş tane iğne verdi antibiyotik verdi ama geçmiyo
AtesPerisi Akciğer röntgen de küçük leke gibi bişey var dedi doktor o yüzden olabilirmi ateş acaba kanda idrarda bi sorun çıkmadı
AtesPerisi lAmMelodi üste çıksın ne demek oluyo pek anlayamadım daha yeni giriş yaptımda neden öyle yazdınıZ
miranaras1 Akciğer lekesi, solunum yolu enfeksiyonına çevirir belirti olarak oda muhtemelen ateş yapar enfeksiyon sonuçta farklı bi doktora gözükmelisiniz şehir hastanesi vs varsa etrafınızda daha iyi olur araştırma hastanesi
AtesPerisi miranaras1 beş tane iğne bitirdik antibiyotik şurup verdi largopen diye bi şurup verdi çarşamba günü bitiyo günü şurubun ama bi faydası yok gibi perşembe günü iki hafta olcak hasta olalı ama şuda var yüksek bi sıcaklık yok bedeninde kafasında ama hastanede doktor 37.7 ateş sayiliyo yatırmam gerek demişti
anonimuye AtesPerisi alından ölçüm dogru olmuyyor. Ya koltuk altı ya kulak içi ölçmek gerek eski cıbuk termometre varsa koltuk altına koyıp bi ölçün
AtesPerisi anonimuye koltuk altı var yani çubuk olan oda hep 36.6 36.9 gösteriyor kulaktan ölçüm olanı alcaz yarın bi onu deneyelim
anonimuye AtesPerisi bu degerler normal degil mi aslında 37.5 üstü ates veya 37.2 üstü tam hatırlamıyorum ama gecmiş olsun yinede sizlere