Demett_k Arkadaşlar dün köfte yapmıştım dolaba koymuştum. Yarına kadar dursa bişey olurmu. Kıymalı köfte bilidğimiz. Yoksa buzluğamı koymalıyım
MoonCrystal Demett_k içi pişirilmiş olduğu için bir şey olmaz ama tuketecekseniz yarın . Yoksa buzluga atmalisin