Kızlar annemlere geldik 2 günlüğüne salı günü dönücez ama burası bizim evden sıcak vantilatörde yok şuan oda 31.3 derece bebeğimin serin uyuması için ne yapabilirim pencereler açık akşam serin oluyor dedi annem ama çok sıcak şuanda zıbınsız sadece bez ile uyutsam gece olur mu ki 10 aylık burada