Kızlar merhaba dogum oncesi 57 kiloydum doguma 85 kilo ile girdim 68 kiloda kaldim 4 yıl oldu dogum yapalı once 68 kiloda kaldım zamanlada 71 oldum verecegime daha aldım gecen hafta sonu bu duruma dur dedim ve diyete basladim diyetisyensiz sureci surdurmeyi planlıyorum ama dogru mu bilemiyorum ilk hafta 2 kilo verdim ama göbeğim ve basenim oldukca fazla ozellikle göbeğim 6 aylik hamile gibi kilo verdikce gobegimde duzelir mi yoksa baska yontemlerde denemeli miyim