kanalizzze59 Kızlar kaçıncı haftada doğum yaptınız? Ve cinsiyet doğum zamanını belirliyormu acaba? Kızlar daha erken geliyor gibi🤔 Ben 42. Haftada doğum yaptım varmı üstüme rekorunu koyan😅
ipeksiiimom kanalizzze59 kızım 40+6 da zorla suni sancıyla geldi daha da niyeti yoktu, bence cinsiyetle alakası yok 😂
onceuponatime_ kanalizzze59 ipeksiiimom benimki de tam 41.haftada zorla geldi bıraksak duracaktı daha 😅
kanalizzze59 ipeksiiimom bakalım çoğunluk ne yazacak çok merak ediyorum ama sanırım evet cinsiyetle alakası yok😅
onceuponatime_ kanalizzze59 valla sıfır sancı sıfır belirtiydi suni sancı aldım sonra acil sezaryen bence 1-2 hafta daha gelmezdi 😂
brcemrege 41 haftayı doldurmuştum. sancılarım şiddetliydi ama açılma olmadı ameliyata alındım spinal anestezi ile oğlum geldi. Kaka yapmıştı iyiki yememiş şükür atlattık. 40 ı geçirmeyin derim.
kanalizzze59 brcemrege ay evet benimde öyleydi kakasını yapmıştı ama şükür yememişti gerçekten riskli oluyor
BordoHuniliAnne kanalizzze59 kızımı normal başlayıp suni ile devam edip, 41+1′de sezaryen ile doğurdum, yoksa gelme niyeti yoktu 😅 oğlum zaten planlı sezaryendi 38+5