gokgulmom Kızlar üç gündür oğlumda ciddi ishal ve kusma var. Ne yerse çıkarıyor ishali de geçmedi . İki gece önce acile götürdük serum takındı düzelir gibi oldu bugün tekrar nüksetti. Korkuyorum başına böyle bir şey gelen oldu mu? Tekrar mı götürsem
Kaardelen gokgulmom Yediği bir şey dokunmuş olabilir mi ? Zehirlenme gibi vesaire. Benim oğlumda da böyle olmuştu kusması çok değildi sadece midesini üşüttüğünü söylemişti doktorum.
gokgulmom Kaardelen bizden farklı bir şey yemedi aslında. Bir de zehirlenme olsa bu kadar uzun sürer mi emin olamadım :(
Kaardelen gokgulmom Evet bende emin olamadım bence üşütmüş. Çünkü benim oğlumda böyle oldu süt veriyordum kusuyordu ağzından burnundan. Allahtan üşütmüş dedi de doktoru rahatladım. Allah beterinden korusun her daim