busecik33 10 gün önce normal dogum yaptim dıştan 1 tane dikisim vardı açıldı doktor enfeksiyon kaptigini söyledi ve furacin kremle hap verdi şimdi kremi kendi kapanır dedi kremi sürerken 2 tane bağlı ip düştü çok korkuyorum
defnesmam42 busecik33 iyileşen dikişte bu şekilde düşer. İlk patladığı zaman acı falan hissetmismiydiniz birde eşiniz bakabilir aslında. Bende korkup eşime baktirmistim sonra zaten kontrole gittim
esraalic busecik33 bende normal doğum yaptım kendiliğinden düşmüştü bir iki tane dikişim 🤷 pek bir bilgim yok
busecik33 defnesmam42 acı hissetmedim aynayla baktım bi kanama yoktu sadece dıştaki dikisim 1 kuruşdan küçük bi aciklik vardı pansuman yaparken 2 tanesi düştü inşallah kötü bjsey yoktur psikolojim bozuldu 10 gündür bi daha normal doğumu bırakın doğum yapacağımı bile sanmıyorum
defnesmam42 busecik33 çok geçmiş olsun üzülmeyin bunlarn hepsi unutulup gidiyor unutulmasa bir daha kimse çocuk doğurmazdi. Diğer yorumunuzu gördüm dikisiniz düğümlü çıkmış yani iyileşip kendi düşmüş demek siz yine de kontrolünüzu ihmal etmeyin