semaakbnl 33 haftalık doğum yaptım, 15 günlük yoğun bakım sürecimiz oldu, Emme refleksi kuvvetlensin diye Biberonla vermişler anne sütünü, Eve taburcu olduktan sonra konuda çok sıkıntı çektim. Meme ucu olmasına rağmen Silikon alıştığı için göğüs ucu takıyorum. Biberon da daha tazikli gittiği için, Resmen biberon diye ağlıyor. Allah nasip ederse Sizin bebeğinizide kiloya ulaştığında kilosu kilosu şu an kaç bilmiyorum, İdeal kiloya ulaşan bebeklereme refleksi kuvvetlensin diye çok çabalıyorlar, seni çok iyi anlıyorum, Yoğun bakım hemşireler her ne kadar ebebek gül bebek gibi baksa, İçinde yaşadığın o duyguyu çok iyi biliyorum. allahın izniyle geçecek inşallah