Oğlum yakın zamanda yürümeye başladı 11 aylık. Evde kedimiz var hiç insancıl değildir sevdirmez filan tekir erkek kedi. Benim oğlum da kedi hastası akşama kadar peşinde geziyor kedinin. O da rahatsız oluyor çok yakınına gelirse de pati atıyor. Tırnağını çıkarmadı hiç ama böyle devam ederse tırnak da çıkarır çünkü benim kedim baya vahşidir bizi çizer yani.
Oğlum yürümeden önce daha kolaydı ayrı tutmak ama şimdi aynı evin içinde çok zorluyor. Alışır mı sizce kediye yaklaşmaması gerektiğini nasıl öğreteceğim?