ela4_0 bende aynı durumdan muzdaribim. İlk hafta kabız oldu çoğunda olduğu gibi ve o kabız kakası popoyu acıttığı için hep acıyacak sanıyor bu sebepten acır acıyo diye ağlama krizine girip hem kıvranıyor hem oturmuyor bir türlü. Bi şekilde ağlasa da kitap oyuncak oturtunca yapıyor ama dün mesela yaptı tamam dedi baktım yapmış daha fazla üzülmesin dedim temizledim topladım poposunu meğer bitmemiş kalanını yine altına kaçırdı. Çok zorlanıyorum bende bu konuda