Merhabalar 2 yaş bebeğim 1 gün iyi 1 gün huysuz hergün parktayız sürekli ilgileniyorum hırçın huzursuz herşeye ağlıyor yerlerde yuvarlanıyor iştah yok inat haliyle bende geriliyorum onada yansıyor vurma ısırma oyuncak dağıtma ne yapabilirim. farklı önerilere açığım sizler neler yapıyorsunuz ? Ne durumda bebişler