kums biz de 15gün oldu bezi bırakalı.. gece uyuduktan 2saat sonra mutlaka kaldırıyorum, yapmazsa 1-2 saat içinde tekrar kaldırıyorum. bide sabah 5-6gibi kaldırıyorum. bu sekilde bi kez kacırdı altına. mevsimden dolayı su içirmemezlik yapamıyorum ben asırı sıcak var malum.. ama karpuz vs vermemeye calısıyorum yatmadan önce.. bizde ilk günler 2-3günde bir yaptık kakayı. ben kabızlık olmasın ve bagırsaklar yumusasın hızlansın diye hindistan cevizi yagı içirdim. 10günün sonunda onu da kestim alıskanlık olmasın diye.