4ay 5 günlük olduk iki gündür zaten az olan gündüz uykularımız hepten gitti huzursuzlanıyor emdirmek için alıyorum ağlıyor emmiyor bazen ayakta veriyorum öyle alıyor eskisi kadar emmiyor ne bulsa ağzına götürüyor benim elimi tutuyo ağzına çekiyor emmeye çalışıyor aç mı nedir anlayamadım sürekli huzursuz olması benimde moralimi bozuyor