Kızlar calisiyordum çocuğuma bakicak kimse olmadığı için işten çıktım birazda borclarim var şimdi evdeyim işsizlik maaşı Alicam çokta bunaldım evde işkur maasimla ilk Karadeniz’e gitmeyi görmeyi çok istiyorum bir sahada artik zor giderim 1 kızım var çünkü 2.dusunuyorum 2 gecelik turlar var sizce gitsemmi 2 gece için deymez borçlarımı mi odesem